Ny filmblogg!

Hej hej! välkommna till min nya blogg! det här är min filmblogg och jag kommer blogga om nya men också gammla filmer! Vill du se en film men har du ingen aning om vilken så är det bara att klicka in hit och ta reda på det! Här kommer du få läsa om vad filmen handlar om, om min åsikt, om hissar, om dissar, om påminnelser och om sidor där du kan se filmer utan att ladda ner! Låter inte detta intressant så är det bara och klicka dej bort härifrån men låter det intressant så stanna kvar för det är det här hela bloggen handlar om!

Jag är anonym för tillfället men är det något så är det bara att maila mig på [email protected] :)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1717371/images/2010/the-movie-guide_73066296.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0