Wall street: money never sleep

Jag tänkte börja med dom nyaste filmerna så nu ska jag skriva om Wall street: money never sleep!
Filmen handlar om "the bussines world" och om aktsier. Företag som tävlar mot varandra och som försöker komma till toppen genom att trycka ner andra, det kan sluta med självmord och att stjäla från sin egen familj. En film som verkligen visar hur det är ute i bussines världen. Filmen var bra och intressant. Ingen bio film om jag ska vara ärlig eftersom jag föredrar action på bio haha men annars tyckte jag om den!

(om ni tycker att jag skriver för lite om filmerna är det bara att säga till men ja gör det eftersom jag inte vill avslöja för mycket, är det något ni undrar är det bara att fråga!) :)



(2010)

Huvudroll:Shia albeouf
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1717371/images/2010/the-movie-guide_73066296.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0